תחתית:
לערבב בקערה
1.5 כוס אוניברסלית קמח שקדים
100 גרם חמאה רכה בטמפרטורת החדר
15 טיפות סוכרלוז נוזלי
תמצית וניל
גרידת קליפות תפוז
לשטח בתבנית עגולה קוטר 26
מילוי:
לשפוך לקערה להוסיף 250 שמנת 38%,
50 גרם קוקוס טחון 50 גרם פרג טחון 50 גרם שברי אגוזי מלך ,15 טיפות סוכרלוז לערבב הכל ולשטח על התחתית.
לאפות הכל יחד כ170 מעלות למשך כ25 דקות עד להשחמה,לקרר.
ציפוי:
200 מל שמנת 38% טרה ו50 גרם שוקולד 85% (אני משתמשת בלובקה)להמיס במיקרו כ40 שניות לערבב ולשטח מעל..
לקרר במקרר כחצי שעה .
וואוווווו ❣
דל פחמימה
לערבב בקערה
100 גרם אגוזי מלך טחונים גס
2 כפות חמאת שקדים
2 כפות חמאת קוקוס
3 ביצים
15 טיפות סוכרלוז נוזלי
75 גרם שוקולד 85% שהומס במיקרו כ30 שניות
לשטח בתבנית 24 קוטר לאפות בחום 170 מעלות כ20 דקות, ולקרר.
ציפוי
להקציף שמנת 38% טרה לאחר שהקצף מתייצב להוסיף 15 טיפות סוכרלוז נוזלי
לטחון בבלנדר מוט 5 תותים ולהוסיף לקצפת
להמיס כף ג'לטין ברבע כוס מים חמים ולהוסיף לקצפת
לשטח על העוגה ולקרר
חומרים
250 גרם מסקרפונה
250 גרם גבינת גד 30%
3 ביצים
3 כפות חמאת לוז
250 מל שמנת מתוקה 38% טרה/ גולן
4 כפות אבקת סוויטאנגו
50 גרם שבבי שוקולד לובקה
אופן הכנה
מקציפים את החלבונים מוסיפים בהדרגה אבקת סוויטאנגו
עד לקצף יציב , מוסיפים את שאר החומרים בתנועת עטיפה
משטחים בתבנית אינגליש קייק אופים בתנור שחומם מראש
160 מעלות למשך 45 דקות
יאמיי
להבדיל ממה שאתם רגילים הפעם קצת השקעתי ,הקצפתי,והכנתי רוטב ?
בסיס
לערבב בקערה
100 גרם אגוזי מלך טחונים גס
50 גרם קוקוס טחון
תמצית וניל טהורה
15 טיפות סוכרלוז נוזלי
כפית אבקת אפיה
3 ביצים
לשטח בתבנית אינגליש קייק לאפות כ15 דקות 170 מעלות להוציא ולקרר
מילוי:
להקציף שמנת טרה 38% להוסיף 10 טיפות סוכרלוז ,תמצית וניל ,ו2 כפות ג'לטין שהומסו ב1/3 כוס מים חמים …
לשטח על הבסיס,ולקרר כחצי שעה.
ציפוי:
בסיר קטן על אש קטנה
לקצוץ 7 תותים גדולים,להוסיף כמה טיפות מי ורדים,10 טיפות סוכרלוז ,וקורט קינמון לבשל עד לצמצום להוריד מהאש ולטחון למרקם חלק בעזרת בלנדר מוט..
לשפןך על הקצפת ולערבב לצורת שיש .
אם רוצים 3 שכבות עוגת וניל,קצפת,וציפוי תות..לקרר את העוגה עם הקצפת שעה וחצי במקרר ורק אז לשטח את ציפוי התות…
עוגה נהדרת
תחתית
לערבב בקערה
1.5 כוס אוניברסלית קמח שקדים
100 גרם חמאה מומסת
3 כפות סוויטאנגו
תמצית וניל
לשטח בתבנית מרובעת על נייר אפיה
מילוי
100 גרם שוקולד 85% מוצקי קקאו מומס
לשפוך לקערה להוסיף
250 שמנת 38%
ביצה אחת,
3 כפות סוויטאנגו
לערבב הכל ולשטח על התחתית …
לאפות בחום 170 כ25 דקות …לחתוך לקוביות קטנות…
וואווו!!!!
לשים בקערה קטנה
2 כפות חמאת אגוזי מלך
50 גרם שוקולד 85%
להמיס במיקרו כ30 שניות
לערבב טוב ולהוסיף
15 טיפות סוכרלוז
כף קמח שקדים
1/4 כוס חלב סויה לייט תנובה
ביצה
להניח בתבנית במולטיקייק כ7 דקות..
וואווו !!!!
לערבב בקערה
250 גרם מסקרפונה 40%
250 גבינת טוב טעם
3חלמונים
15 טיפות סוכרלוז
100 גרם קמח שקדים
2 כפות קמח קוקוס
1/2 אבקת אפיה
תמצית וניל
להקציף 3 חלבונים עם ממתיק
להוסיף את שאר חומרי העוגה לשטח בתבנית
לאפות בחום 160 מעלות כחצי שעה עד להשחמה
לערבב 100 מ"ל שמנת חמוצה עם ממתיק,לשטח מעל העוגה ולאפות עוד 10 דקות …
להשאיר את העוגה בתנור עד שתתקרר..
תחתית
מרכיבים:
1.5 כוסות קמח שקדים (קמח אוניברסלי)
100 גרם חמאה מומסת
3 כפות סוויטאנגו
תמצית וניל (כפית או לפי הטעם)
אופן ההכנה:
1. בקערה מערבבים את קמח השקדים, חמאה מומסת, סוויטאנגו ותמצית הווניל עד לקבלת בצק אחיד.
2. משטחים את הבצק בתבנית מרובעת על נייר אפייה.
3. אופים בתנור שחומם מראש ל-170 מעלות במשך כ-15 דקות, עד להשחמה קלה.
4. מוציאים ומניחים להתקרר.
רוטב תותים
מרכיבים:
7 תותים, חתוכים דק
2 כפות סוויטאנגו
כפית מי ורדים
אופן ההכנה:
1. במחבת על אש קטנה מחממים את התותים עם סוויטאנגו ומי הוורדים עד לצמצום הרוטב.
2. טוחנים את התערובת בבלנדר מוט למרקם חלק.
3. מורחים את הרוטב על התחתית שהכנו.
שכבה שלישית – קוקוס וקמח שקדים
מרכיבים:
50 גרם קוקוס טחון
50 גרם קמח שקדים
2 כפות סוויטאנגו
קורט קינמון
אופן ההכנה:
1. מערבבים את כל החומרים בקערה.
2. במחבת, קלויים קלות את התערובת עד להשחמה וקבלת ארומה.
3. מפזרים את התערובת מעל שכבת רוטב התותים.
300 גרם חזה עוף טחון
כמות נדיבה של פטרוזליה וכוסברה קצוצים דק,מלח הימאליה,כורכום ,בצל קטן קצוץ דק,פלפל שחור,ביצה ,קישוא מגורד,2 כפות קמח שקדים…
לערבב הכל בקערה ולטגן בשמן זית ..
100 גרם גרעיני חמניה
100 גרם גרעיני דלעת
50 גרם שבבי קוקוס
1/2 כפית תבלין כוסברה
קורט קינמון
שקיק סוכרלוז/סטיביה
כף שמן קוקןס …לקלות הכל במחבת
במיקרו להמיס כ30 שניות
100 גרם שוקולד 85
כף שמן קוקוס
כפית חמאת בוטנים טבעית
לערבב הכל יחד לשטח על נייר אפיה בתבנית ולהכניס למקרר לקירור אחרי שעתיים לשבור לחתיכות…שבוע טוב ?
